Subject: سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی:
From: entekhab.ir

بررسی‌های فنی و امنیتی علت حادثه در سایت هسته ای نطنز را مشخص کرده / به دلیل برخی ملاحظات امنیتی، علت و چگونگی بروز این حادثه در زمان مناسب اعلام خواهد شد
Date: Wed, 13 May 2026 11:57:36 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--25E75B35BDBC82A32EF7F71C1FC1942B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----25E75B35BDBC82A32EF7F71C1FC1942B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----25E75B35BDBC82A32EF7F71C1FC1942B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----25E75B35BDBC82A32EF7F71C1FC1942B_MULTIPART_MIXED--