Subject: رییس سازمان سنجش:
From: entekhab.ir

برخی با اظهارنظر کنکوری دنبال جمع‌کردن فالوئر هستند
Date: Thu, 11 Jun 2026 00:46:30 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--01290C0223A35A3442F7018B359700E9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----01290C0223A35A3442F7018B359700E9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----01290C0223A35A3442F7018B359700E9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----01290C0223A35A3442F7018B359700E9_MULTIPART_MIXED--