Subject: استاد دانشگاه کالیفرنیا: کشف یک واکسن موثر برای کرونا پایان راه نیست/ «کرونا» با ما خواهد ماند، همانطور که «آنفلوآنزا» ماند
From: entekhab.ir

نرخ ابتلا و مرگ کرونا در ایران بالاتر از متوسط جهانی است / هیچ مدرکی مبنی اثربخشی و بی خطر بودن واکسن روس‌ها وجود ندازد
Date: Sat, 30 May 2026 12:48:22 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C81E805CB99B7E5784DEDCC6EB87FC39_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C81E805CB99B7E5784DEDCC6EB87FC39_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C81E805CB99B7E5784DEDCC6EB87FC39_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C81E805CB99B7E5784DEDCC6EB87FC39_MULTIPART_MIXED--