Subject: خزانه‌دار شورای شهر تهران:
From: entekhab.ir

تراز مالی شهرداری منفی است؛ شاید نتوانیم حقوق بدهیم
Date: Mon, 25 May 2026 18:42:24 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9DE702F089A49E42A349B5C3F2A39336_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9DE702F089A49E42A349B5C3F2A39336_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9DE702F089A49E42A349B5C3F2A39336_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9DE702F089A49E42A349B5C3F2A39336_MULTIPART_MIXED--