Subject: پورمحمدی:
From: entekhab.ir

برای برخی دوستان اصولگرا فرجام چپ ها را متصور هستم/ عده ای در فدراسیون فوتبال وطن فروشی می کنند
Date: Sat, 30 May 2026 14:30:34 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--03F477849A9E340DD43F2C8A94C86F6B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----03F477849A9E340DD43F2C8A94C86F6B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----03F477849A9E340DD43F2C8A94C86F6B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----03F477849A9E340DD43F2C8A94C86F6B_MULTIPART_MIXED--