Subject: وکیل ۵ تن از شاکیان پرونده تجاوز سریالی:
From: entekhab.ir

«ک. الف» متجاوز سریالی را دیدم، پشیمان نبود
Date: Fri, 29 May 2026 18:43:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--42603E3D1DB246FEF364FAB2BFCDE76A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----42603E3D1DB246FEF364FAB2BFCDE76A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----42603E3D1DB246FEF364FAB2BFCDE76A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----42603E3D1DB246FEF364FAB2BFCDE76A_MULTIPART_MIXED--