Subject: توئیت معنادار ظریف:
From: entekhab.ir

دیدن شادی مردم و جشن احیای دموکراسی و آزادی، بسیار خوب است
Date: Sat, 30 May 2026 11:41:41 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2327E4E0AC8FA1413E885C810D677DFB_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2327E4E0AC8FA1413E885C810D677DFB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2327E4E0AC8FA1413E885C810D677DFB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2327E4E0AC8FA1413E885C810D677DFB_MULTIPART_MIXED--