Subject: صبحانه خبری / اول صبح این خبرها را از دست ندهید / آخرین جزئیات محدودیت‌های جدید کرونایی در کشور / کرونا باز هم رکورد زد / آغاز به کار غیر رسمی بایدن بعنوان رئیس جمهوری منتخب آمریکا / واکسن شرکت مدرنا ۹۴.۵ درصد در مقابله با کرونا موثر است / وزیر بهداشت: آزمایش انسانی واکسن کرونای ایرانی از هفته آینده آغاز می شود
From: entekhab.ir

Date: Sat, 30 May 2026 11:21:09 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--476FA74678331E4FB35EC3F64EF3F2E0_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----476FA74678331E4FB35EC3F64EF3F2E0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----476FA74678331E4FB35EC3F64EF3F2E0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----476FA74678331E4FB35EC3F64EF3F2E0_MULTIPART_MIXED--