Subject: جهانگیری: مقابله با ویروس کرونا موضوعی ملی و اولویت نخست کشور است /
From: entekhab.ir

دولت و نهادهای حاکمیتی فشار اقتصادی بر اقشار آسیب دیده را کاهش می‌دهند /  اقدامات لازم را برای خرید و انتقال واکسن کرونا به ایران انجام می دهیم
Date: Sat, 30 May 2026 10:13:13 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6E76C987D1D3829E8713066AB2824EEC_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6E76C987D1D3829E8713066AB2824EEC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6E76C987D1D3829E8713066AB2824EEC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6E76C987D1D3829E8713066AB2824EEC_MULTIPART_MIXED--