Subject: هاشمی طبا در واکنش به مطلب کیهان:
From: entekhab.ir

نباید چشم به خوش آمدن و بد آمدن برخی از کشورها به روابط خود با جهان داشته باشیم
Date: Sat, 30 May 2026 08:48:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--533D7A24ABD5AEE23E658E74E84591D2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----533D7A24ABD5AEE23E658E74E84591D2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----533D7A24ABD5AEE23E658E74E84591D2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----533D7A24ABD5AEE23E658E74E84591D2_MULTIPART_MIXED--