Subject: روایت اوباما از دلیل رأی دادن ۷۳ میلیون نفر به ترامپ: این پیام به مردم منتقل شده بود که ایالات متحده تحت حمله قرار گرفته‌ /
From: entekhab.ir

سیاست‌های او، آشکارا و به صورت رقت‌انگیزی شکست خورده‌اند
Date: Sat, 30 May 2026 14:45:34 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--87744A27191354D2F891C075C271FBE6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----87744A27191354D2F891C075C271FBE6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----87744A27191354D2F891C075C271FBE6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----87744A27191354D2F891C075C271FBE6_MULTIPART_MIXED--