Subject: فائزه هاشمی:
From: entekhab.ir

اگر کشور می خواهد در مسیر درستی قرار گیرد باید از دست دو جریان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب خارج شود/ متأسفانه اصلاح طلبان هم دموکرات نیستند، این موضوع به لیدری آقای خاتمی هم برمی گردد
Date: Sat, 30 May 2026 11:17:04 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E5843CA85B99A49CD2C1A45311395416_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E5843CA85B99A49CD2C1A45311395416_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E5843CA85B99A49CD2C1A45311395416_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E5843CA85B99A49CD2C1A45311395416_MULTIPART_MIXED--