Subject: صبحانه خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / پرسپولیس - اولسان، امروز ۱۵:۳۰ / انتخابات کاملاً الکترونیکی می‌شود؟ /
From: entekhab.ir

بازگشت مهدی هاشمی به زندان
Date: Wed, 27 May 2026 02:58:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--ECF066706E122DD035465C0BCB6A3E68_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----ECF066706E122DD035465C0BCB6A3E68_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----ECF066706E122DD035465C0BCB6A3E68_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----ECF066706E122DD035465C0BCB6A3E68_MULTIPART_MIXED--