Subject: رئیس سازمان مدیریت بحران:
From: entekhab.ir

تهران در برابر زلزله، بیشتر از ۲۰ درصد آمادگی ندارد
Date: Thu, 28 May 2026 22:47:15 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--658BBF15DDDE86DDD5C2EC7AA1A36BFE_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----658BBF15DDDE86DDD5C2EC7AA1A36BFE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----658BBF15DDDE86DDD5C2EC7AA1A36BFE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----658BBF15DDDE86DDD5C2EC7AA1A36BFE_MULTIPART_MIXED--