Subject: رئیس فدراسیون کوهنوردی:
From: entekhab.ir

از پلیس کوهستان و شهرداری خواستیم در صورتی که تمایل به توقف حضور مردم دارند ورودی را ببندند/ علی رغم اخطار ستاد مبارزه با کرونا پناهگاه‌ها بسته نشدند/ چیزی به نام صدور مجوز کوهنوردی نداریم
Date: Sat, 30 May 2026 19:27:56 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--721B0B0E8133FF9E5138DE53567C51DF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----721B0B0E8133FF9E5138DE53567C51DF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----721B0B0E8133FF9E5138DE53567C51DF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----721B0B0E8133FF9E5138DE53567C51DF_MULTIPART_MIXED--