Subject: عضو شورای روابط خارجی آمریکا:
From: entekhab.ir

بایدن بر خلاف ترامپ به عربستان و اسرائیل نزدیک نمی‌شود/ او به برجام بازمی‌گردد/ شورای امنیت ملی بایدن مملو از سیاستمداران پیشکسوت دوران اوباما است
Date: Sat, 30 May 2026 15:18:24 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2813944E1768BBD484A248FD8BA60928_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2813944E1768BBD484A248FD8BA60928_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2813944E1768BBD484A248FD8BA60928_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2813944E1768BBD484A248FD8BA60928_MULTIPART_MIXED--