Subject: ظریف: ادعاهای مقامات جدید آمریکا مبنی بر بازگشت ایران به تعهدات، نه منطقی است و نه هیچگاه اجرا خواهد شد / منطق این است کسی که خارج شده به توافق برگردد / ما منتظر اردوغان در ایران هستیم /
From: entekhab.ir

چاووش اوغلو: امیدواریم بایدن به برجام بازگردد /  آماده هرگونه حمایت از ایران هستیم
Date: Thu, 14 May 2026 22:11:54 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1D6765444C167558F5CB9DD7223FEFAB_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1D6765444C167558F5CB9DD7223FEFAB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1D6765444C167558F5CB9DD7223FEFAB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1D6765444C167558F5CB9DD7223FEFAB_MULTIPART_MIXED--