Subject: ظریف در دیدار با هیئت طالبان:
From: entekhab.ir

از یک دولت فراگیر با حضور همه طرف‌ها حمایت می‌کنیم
Date: Fri, 29 May 2026 21:54:20 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DDC3AF81048F5A3FC172098993108980_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DDC3AF81048F5A3FC172098993108980_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DDC3AF81048F5A3FC172098993108980_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DDC3AF81048F5A3FC172098993108980_MULTIPART_MIXED--