Subject: بندپی: سالانه ۲۰۰ هزار نفر به جمیعت استان تهران اضافه می‌شود / سرانه بودجه بهداشت و درمان تنها هشت دهم میلیون ریال
From: entekhab.ir

به ازاء هر نفر به ساکنان این استان اختصاص پیدا کرده
Date: Sat, 30 May 2026 14:07:12 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--09D58C60A5DF5B706D66DEBCE588D8B9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----09D58C60A5DF5B706D66DEBCE588D8B9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----09D58C60A5DF5B706D66DEBCE588D8B9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----09D58C60A5DF5B706D66DEBCE588D8B9_MULTIPART_MIXED--