Subject: روحانی:
From: entekhab.ir

فعال شدن برجام منوط به لغو تحریم ها از سوی آمریکا و ایفای تعهدات کامل همه اعضا است/ اروپا به بی عملی نسبت به برجام پایان دهد/ وزیر خارجه ایرلند: خروج ترامپ از توافق برجام یک اشتباه تاریخی بود و دولت جدید آمریکا مصمم به بازگشت به برجام است
Date: Sat, 30 May 2026 10:36:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--39CDF10222EB1B47617E32E13678AB3E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----39CDF10222EB1B47617E32E13678AB3E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----39CDF10222EB1B47617E32E13678AB3E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----39CDF10222EB1B47617E32E13678AB3E_MULTIPART_MIXED--