Subject: واکنش ظریف به اظهارات اخیر بلینکن:
From: entekhab.ir

آمریکا همان سیاست شکست‌خورده‌ ترامپ را دنبال می‌کند / تنها راه  تعهد، اقدام و نشست است
Date: Sat, 30 May 2026 14:45:10 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--CDA96E4EE4D8379B1F48BB7B4635F6CB_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----CDA96E4EE4D8379B1F48BB7B4635F6CB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----CDA96E4EE4D8379B1F48BB7B4635F6CB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----CDA96E4EE4D8379B1F48BB7B4635F6CB_MULTIPART_MIXED--