Subject: آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان:
From: entekhab.ir

انتقال آب به 7 استان شرقی و فلات مرکزی
Date: Sat, 30 May 2026 18:58:30 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A4BB3FAF644794775AE4F7AED60D4F8F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A4BB3FAF644794775AE4F7AED60D4F8F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A4BB3FAF644794775AE4F7AED60D4F8F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A4BB3FAF644794775AE4F7AED60D4F8F_MULTIPART_MIXED--