Subject: علوم پزشکی اهواز:
From: entekhab.ir

۲۵ درصد فوتی‌های کرونایی خوزستان کمتر از یک روز در بیمارستان هستند
Date: Sat, 30 May 2026 01:13:56 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--F3CA708AA53406B59EF82D1327B46F1B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----F3CA708AA53406B59EF82D1327B46F1B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----F3CA708AA53406B59EF82D1327B46F1B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1042440_201.jpg

----F3CA708AA53406B59EF82D1327B46F1B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----F3CA708AA53406B59EF82D1327B46F1B_MULTIPART_MIXED--