Subject: طعنه آملی لاریجانی به شاهرودی و احمدی نژاد:
From: entekhab.ir

چرا یک متهم آزاد شده پست می گیرد و آن را رسانه ای می کنید/ یک رستوران پاتق زد و بندهای آقایان شده است
Date: Thu, 28 May 2026 22:24:34 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--76D98628DFA272E4D0F3857771C2AE27_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----76D98628DFA272E4D0F3857771C2AE27_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----76D98628DFA272E4D0F3857771C2AE27_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/20566_713.jpg

----76D98628DFA272E4D0F3857771C2AE27_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----76D98628DFA272E4D0F3857771C2AE27_MULTIPART_MIXED--