Subject: گزارش سی ان ان ترک از اجرای طرح مبارزه با بد پوششی در ایران:
From: entekhab.ir

به بهانه بهار زلف هایتان را بیرون نریزید!
Date: Sat, 30 May 2026 07:58:45 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D6EE1B7FB05F50C5B966912127C148CA_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D6EE1B7FB05F50C5B966912127C148CA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D6EE1B7FB05F50C5B966912127C148CA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D6EE1B7FB05F50C5B966912127C148CA_MULTIPART_MIXED--