Subject: خطیب زاده:
From: entekhab.ir

رسانه‌ها به جریان‌سازی‌ها درباره مذاکرات وین به نقل از «منابع آگاه و مطلع» توجه نکنند / اخبار مذاکرات فقط از طریق کانال‌های رسمی منتشر می‌شود
Date: Sat, 30 May 2026 17:50:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--421A475AE63194BEF006413FEE8AEB49_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----421A475AE63194BEF006413FEE8AEB49_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----421A475AE63194BEF006413FEE8AEB49_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1053687_818.jpg

----421A475AE63194BEF006413FEE8AEB49_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----421A475AE63194BEF006413FEE8AEB49_MULTIPART_MIXED--