Subject: سفارت ایران در دهلی نو:
From: entekhab.ir

مهاجر زیادی در هند نداریم/ پرسپولیس مستقیم از گوا بازمی‌گردد
Date: Thu, 28 May 2026 17:31:29 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B8113CDD530776D6A63D819E0AC125D5_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B8113CDD530776D6A63D819E0AC125D5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B8113CDD530776D6A63D819E0AC125D5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1057479_449.jpg

----B8113CDD530776D6A63D819E0AC125D5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B8113CDD530776D6A63D819E0AC125D5_MULTIPART_MIXED--