Subject: رییس انستیتو پاستور:
From: entekhab.ir

واکسن مشترک ایران و کوبا پس از تامین داخلی به کشورهای دیگر صادر می شود
Date: Fri, 29 May 2026 03:28:45 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--582465B09E7AE068D01AA8FE60F6376F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----582465B09E7AE068D01AA8FE60F6376F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----582465B09E7AE068D01AA8FE60F6376F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1060367_835.jpg

----582465B09E7AE068D01AA8FE60F6376F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----582465B09E7AE068D01AA8FE60F6376F_MULTIPART_MIXED--