Subject: یک فوق تخصص بیماری‌های عفونی:
From: entekhab.ir

۷۰ درصد جامعه باید واکسن کرونا بزنند تا به آزادی‌های قبلی برگردیم
Date: Sat, 13 Jun 2026 07:13:48 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--8234B557A0736D5DB0EC16A052A05E26_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----8234B557A0736D5DB0EC16A052A05E26_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----8234B557A0736D5DB0EC16A052A05E26_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1061128_148.jpg

----8234B557A0736D5DB0EC16A052A05E26_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----8234B557A0736D5DB0EC16A052A05E26_MULTIPART_MIXED--