Subject: عضو مجلس خبرگان:
From: entekhab.ir

هر گونه انتقال آب از سرشاخه رودخانه های خوزستان متوقف شود
Date: Sat, 30 May 2026 08:50:09 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--410B6BC3C13DE3B84CBDC1CF5344550E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----410B6BC3C13DE3B84CBDC1CF5344550E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----410B6BC3C13DE3B84CBDC1CF5344550E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1093395_708.jpg

----410B6BC3C13DE3B84CBDC1CF5344550E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----410B6BC3C13DE3B84CBDC1CF5344550E_MULTIPART_MIXED--