Subject: آیت الله امامی کاشانی:
From: entekhab.ir

پنج بعلاوه یک، عقل را در مذاکرات بغداد معیار قرار دهد
Date: Sat, 13 Jun 2026 05:18:41 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B7249B539790B76AC67CCFB750CF5893_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B7249B539790B76AC67CCFB750CF5893_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B7249B539790B76AC67CCFB750CF5893_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B7249B539790B76AC67CCFB750CF5893_MULTIPART_MIXED--