Subject: رئیس دیوان عدالت اداری:
From: entekhab.ir

پس از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب شاهد هماهنگ‌ترین روسای قوا هستیم
Date: Sat, 13 Jun 2026 05:09:08 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--868374E64B0F87F36443F061629E1F29_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----868374E64B0F87F36443F061629E1F29_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----868374E64B0F87F36443F061629E1F29_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1095307_494.jpg

----868374E64B0F87F36443F061629E1F29_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----868374E64B0F87F36443F061629E1F29_MULTIPART_MIXED--