Subject: انتقاد نماینده چابهار از نمکی:
From: entekhab.ir

آقای وزیر، وقتی می‌گوییم تخت خالی نداریم، بلوا نیست واقعیت است/تعداد فوتی‌های کرونا بیشتر از آمار اعلامی است/ مبتلایان بی شناسنامه آمارشان ثبت نمی‌شود
Date: Sat, 30 May 2026 10:10:29 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B8C83011A8A01DE183B1ADE093083F10_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B8C83011A8A01DE183B1ADE093083F10_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B8C83011A8A01DE183B1ADE093083F10_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1095309_451.jpg

----B8C83011A8A01DE183B1ADE093083F10_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B8C83011A8A01DE183B1ADE093083F10_MULTIPART_MIXED--