Subject: رهبر معظم انقلاب:
From: entekhab.ir

رعایت نکردن حجاب و عفاف آثار مخربی بر اخلاق و سیاست جامعه دارد
Date: Sat, 30 May 2026 07:57:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--190649FF4B6FDE4A3AB33434BDAC5DEE_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----190649FF4B6FDE4A3AB33434BDAC5DEE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----190649FF4B6FDE4A3AB33434BDAC5DEE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----190649FF4B6FDE4A3AB33434BDAC5DEE_MULTIPART_MIXED--