Subject: رئیس سازمان سنجش:
From: entekhab.ir

بالاخره نفهمیدیم کدام سؤال کنکور اشکال داشت/ ۸ روز است منتظر مستندات هستیم
Date: Sat, 30 May 2026 14:26:45 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--97882E35DDA902CB89604A3C030A8038_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----97882E35DDA902CB89604A3C030A8038_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----97882E35DDA902CB89604A3C030A8038_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1099372_243.jpg

----97882E35DDA902CB89604A3C030A8038_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----97882E35DDA902CB89604A3C030A8038_MULTIPART_MIXED--