Subject: ادعای یک نماینده:
From: entekhab.ir

وزارت ارتباطات در ربودن اطلاعات شهروندان ایرانی همکاری کرد/ از ملت عذرخواهی کنید تا با رافت اسلامی با شما رفتار کنیم
Date: Sat, 30 May 2026 15:15:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9B53D112CC7B9C25FABDAAF2794DBEBE_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9B53D112CC7B9C25FABDAAF2794DBEBE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9B53D112CC7B9C25FABDAAF2794DBEBE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1102112_554.jpeg

----9B53D112CC7B9C25FABDAAF2794DBEBE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9B53D112CC7B9C25FABDAAF2794DBEBE_MULTIPART_MIXED--