Subject: آخرین وضعیت پرونده پزشکی "سحر جعفری جوزانی" / سازمان نظام پزشکی:
From: entekhab.ir

امروز خانم جوزانی به نظام پزشکی آمدند / در حال حاضر پرونده در حال بررسی است
Date: Sat, 30 May 2026 08:48:15 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D2A6777772BC8FC3A5FDF1F2220EFEB6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D2A6777772BC8FC3A5FDF1F2220EFEB6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D2A6777772BC8FC3A5FDF1F2220EFEB6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1102299_750.jpg

----D2A6777772BC8FC3A5FDF1F2220EFEB6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D2A6777772BC8FC3A5FDF1F2220EFEB6_MULTIPART_MIXED--