Subject: سفارت ایران در کابل:
From: entekhab.ir

اتباع ایرانی تا اطلاع بعدی به افغانستان سفر نکنند /  اتباع مقیم هرچه زودتر خاک افغانستان را ترک کنند
Date: Sat, 30 May 2026 12:48:08 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--865A527699F05225F4FC5F2DED239807_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----865A527699F05225F4FC5F2DED239807_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----865A527699F05225F4FC5F2DED239807_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1109647_576.jpg

----865A527699F05225F4FC5F2DED239807_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----865A527699F05225F4FC5F2DED239807_MULTIPART_MIXED--