Subject: مدیرعامل اتحادیه دام سبک:
From: entekhab.ir

چرا گوشت باید کیلویی ۱۵۰ هزار تومان به دست مصرف کننده برسد؟
Date: Thu, 28 May 2026 17:29:38 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--62D659538BCD120030958A2C20770C91_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----62D659538BCD120030958A2C20770C91_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----62D659538BCD120030958A2C20770C91_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1113018_341.jpg

----62D659538BCD120030958A2C20770C91_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----62D659538BCD120030958A2C20770C91_MULTIPART_MIXED--