Subject: معاون رئیس جمهور افغانستان:
From: entekhab.ir

سلطه طالبان را تحت هیچ عنوانی نمی پذیرم / به هیچ معامله ای که طالبان شرایط آنرا دیکته و تحمیل کند تن در نمی دهم
Date: Sat, 30 May 2026 11:18:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--F519B41933075EF5EC8E3188176C4F21_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----F519B41933075EF5EC8E3188176C4F21_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----F519B41933075EF5EC8E3188176C4F21_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1115613_589.jpg

----F519B41933075EF5EC8E3188176C4F21_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----F519B41933075EF5EC8E3188176C4F21_MULTIPART_MIXED--