Subject: رئیس اتحادیه میوه و تره بار تهران:
From: entekhab.ir

تا هفته آینده هویج زیر ۱۰ هزار تومان توزیع می‌شود
Date: Sat, 13 Jun 2026 05:09:32 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3D2D721D3559976FF0AA0ECB97BC3BCB_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3D2D721D3559976FF0AA0ECB97BC3BCB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3D2D721D3559976FF0AA0ECB97BC3BCB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1120840_401.jpg

----3D2D721D3559976FF0AA0ECB97BC3BCB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3D2D721D3559976FF0AA0ECB97BC3BCB_MULTIPART_MIXED--