Subject: متخصص بیماری‌های عفونی:
From: entekhab.ir

قارچ سیاه به دلیل مصرف کورتون در مبتلایان به کرونا بروز می‌کند
Date: Sat, 13 Jun 2026 05:46:32 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--81B4C22BF9693BB8D1ED738E26469C62_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----81B4C22BF9693BB8D1ED738E26469C62_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----81B4C22BF9693BB8D1ED738E26469C62_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1121746_887.jpg

----81B4C22BF9693BB8D1ED738E26469C62_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----81B4C22BF9693BB8D1ED738E26469C62_MULTIPART_MIXED--