Subject: محسنی اژه‌ای:
From: entekhab.ir

طراحی ساز و کار هماهنگی بخش‌های نظارتی قوه قضاییه در حال پیگیری است
Date: Wed, 27 May 2026 23:38:52 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--56587BA9F8C6D4AEFF3E56FB3F32FCF3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----56587BA9F8C6D4AEFF3E56FB3F32FCF3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----56587BA9F8C6D4AEFF3E56FB3F32FCF3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1124152_743.jpg

----56587BA9F8C6D4AEFF3E56FB3F32FCF3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----56587BA9F8C6D4AEFF3E56FB3F32FCF3_MULTIPART_MIXED--