Subject: مشاور رئیس‌جمهور پیشین افغانستان:
From: entekhab.ir

پاکستان از فرسایشی شدن جنگ پنجشیر می‌ترسد/ قدرت‌ها اراده سازمان ملل و یوناما را تسخیر کردند/ اسلام‌آباد در افکار عمومی افغانستان متجاوز شناخته می‌شود
Date: Sat, 30 May 2026 10:13:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--85C4087FD671092E5D529CA947380774_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----85C4087FD671092E5D529CA947380774_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----85C4087FD671092E5D529CA947380774_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1127406_725.jpg

----85C4087FD671092E5D529CA947380774_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----85C4087FD671092E5D529CA947380774_MULTIPART_MIXED--