Subject: دادستان کل کشور:
From: entekhab.ir

رای دیوان عدالت درباره سند خودرو برای همه لازم الاجرا است
Date: Sat, 30 May 2026 10:37:56 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3C7D055E9398BDCA1EEA0A6420ED97E6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3C7D055E9398BDCA1EEA0A6420ED97E6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3C7D055E9398BDCA1EEA0A6420ED97E6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1129517_446.jpg

----3C7D055E9398BDCA1EEA0A6420ED97E6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3C7D055E9398BDCA1EEA0A6420ED97E6_MULTIPART_MIXED--