Subject: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
From: entekhab.ir

آژانس پاسخ حسن نیت ایران را در گزارش خود منعکس کند
Date: Mon, 25 May 2026 11:32:19 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9F740B880999EC0192167C05F82B8166_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9F740B880999EC0192167C05F82B8166_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9F740B880999EC0192167C05F82B8166_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1130924_459.jpg

----9F740B880999EC0192167C05F82B8166_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9F740B880999EC0192167C05F82B8166_MULTIPART_MIXED--