Subject: وال استریت ژورنال:
From: entekhab.ir

مرکل نپذیرفت اولین کسی باشد که بایدن پس از به قدرت رسیدن به او زنگ می‌زند
Date: Mon, 11 May 2026 20:52:06 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--0A62DBF9DC0525F4A5A3CA14D632AB94_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----0A62DBF9DC0525F4A5A3CA14D632AB94_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----0A62DBF9DC0525F4A5A3CA14D632AB94_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1135469_275.jpg

----0A62DBF9DC0525F4A5A3CA14D632AB94_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----0A62DBF9DC0525F4A5A3CA14D632AB94_MULTIPART_MIXED--