Subject: مقام سفارت ایران در کابل:
From: entekhab.ir

اتهام دخالت ایران در امور داخلی افغانستان بی اساس است
Date: Sat, 30 May 2026 11:22:49 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--963BBE5C8DC382619B21F2D6535B316E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----963BBE5C8DC382619B21F2D6535B316E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----963BBE5C8DC382619B21F2D6535B316E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----963BBE5C8DC382619B21F2D6535B316E_MULTIPART_MIXED--