Subject: رئیس شورای تامین‌‌کنندگان دام‌:
From: entekhab.ir

پیشنهاد تهاتر دام زنده با نهاده‌ را به وزارت کشاورزی دادیم
Date: Wed, 27 May 2026 03:25:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D57370DAC5A451B48B8C2ED8F7A9AE1B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D57370DAC5A451B48B8C2ED8F7A9AE1B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D57370DAC5A451B48B8C2ED8F7A9AE1B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1135924_111.jpg

----D57370DAC5A451B48B8C2ED8F7A9AE1B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D57370DAC5A451B48B8C2ED8F7A9AE1B_MULTIPART_MIXED--