Subject: وزیر اطلاعات:
From: entekhab.ir

پیرو توافق انجام شده، گروه‌های ضدانقلاب باید خلع سلاح و از کردستان عراق خارج شوند
Date: Sat, 30 May 2026 10:14:16 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--12B2AE08CB5CBC2620BCD1D73723D2E6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----12B2AE08CB5CBC2620BCD1D73723D2E6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----12B2AE08CB5CBC2620BCD1D73723D2E6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1136037_188.jpg

----12B2AE08CB5CBC2620BCD1D73723D2E6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----12B2AE08CB5CBC2620BCD1D73723D2E6_MULTIPART_MIXED--